Byg en magnetisk tyverialarm

129,95 kr.
På Lager – levering 1-2 hverdage.
Varenummer
1007-4M-03440
Fri fragt ved 499,- | 5 Stjerner på Trustpilot
Saml selv alarmen og overvej undervejs, hvordan de forskellige dele får alarmen til at virke. Og brug den bagefter til at holde små søskende ud af dit værelse eller de andre væk fra slikskuffen.
Læs mere
Velegnet til:
  • Entreprenørskab
  • Faglig viden
  • Nysgerrighed
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Hvad gør dette produkt særligt

Er dit barn langt forbi stadiet, hvor det var fascinerende at sætte magneter på køleskabet og flå dem ned igen?

"Kom ikke ind på mit værelse". Med den magnetiske tyverialarm kan dit store barn på en sjov måde lære om magnetisme og elektriske kredsløb uden at det bliver tørt og teoretisk. De fleste børn får bedre forståelse for naturvidenskabelige emner, når de kan bruge den i praksis og lave eksperimenter.

Saml selv alarmen og overvej undervejs, hvordan de forskellige dele får alarmen til at virke. Og brug den bagefter til at holde små søskende ud af dit værelse eller de andre væk fra slikskuffen.

Sættet er oplagt til teknik-interesserede børn, som savner udfordringer. Og det er en god aktivitet til børn, der har brug for at have kittet i hænderne for at synes, at teknik, elektriske kredsløb og magnetisme er spændende og relevant at lære om.

  • Godt supplement til skolens natur- og teknikfag
  • God aktivitet i ferien
  • Ny erfaring med logisk tænkning
  • Træner finmotorik og hånd-øje koordination
  • Styrker koncentrationen og forståelse for årsag-virkning
  • Kan give dit barn mod på mere byggeri og gør-det-selv entreprenørskab. 

Den magnetiske tyverialarm kræver en stjerneskruetrækker og to AAA-batterier, som IKKE følger med. 

Produktinformation
Varenummer 1007-4M-03440
Alder 3 år, 4 år, 5 år, 6 år, 7 år, 8 år, 9 år, 10 år, 11+ år
Velegnet til Entreprenørskab, Faglig viden, Nysgerrighed
Brand 4M
Funktion Entreprenørskab, Faglig viden, Fantasi, Finmotorik, Hånd-øje-koordination, Kognitive færdigheder, Kreativitet, Logisk tænkning, Nysgerrighed, Observation, Problemløsning, Årsag / Virkning
Vejledning / spilleregler Dansk, Engelsk, Hollandsk, Tysk
Ta' med: i klasseværelset, i sommerhuset
Kræver/Hvad følger med/følger ikke med: Batterier følger med