Gæt et dyr
Gæt og Grimasser-spil, hvor du skal snige dig som en løve, forme en elefantsnabel eller strække hals som en giraf.
Spil på hold, alle mod alle eller bare to og to.
Med 26 dyrekort.
- Koordination
- Logisk tænkning
- Problemløsning
- 0 mdr.
- 3 mdr.
- 6 mdr.
- 9 mdr.
- 1 år
- 18 mdr.
- 2 år
- 2,5 år
- 3 år
- 4 år
- 5 år
- 6 år
- 7 år
- 8 år
- 9 år
- 10 år
- 11+ år
- Senior
Gæt og Grimasser-spil, hvor du skal snige dig som en løve, forme en elefantsnabel eller strække hals som en giraf.
Spil på hold, alle mod alle eller bare to og to, hvor I skiftes til at prøve at gætte hinandens fagter og bevægelser.
I kan eventuelt skrue på sværhedsgraden, så I må sige dyrets lyde, fortælle hvad det spiser, eller kun mime, fordi det andet bliver for nemt.
Når I har gættet dyret, skal I finde det på spillepladen.
Legen opbygger dit barns ordforråd og styrker grovmotorikken, når I skal abe rundt og efterligne skønne dyr. At observere den mimende, bruge udelukkelsesmetode og huske, hvilke dyr, der er med i spillet og som allerede er blevet gættet på er også udviklende for dit barn.
Pladen er i stof og tåler at blive leget med udendørs.
Med 26 dyrekort, som I kan gætte.
Sjovt fra cirka 4 år og op.
C02-neutralt legetøj
Det udleder CO2 at producere og transportere legetøj. Hollandske SES Creative kompenserer for dette ved at købe truede eller misholdte skove i Tyskland, som de forbedrer ved at fjerne de syge træer, plante nye og arbejde for bedre biodiversitet.
Desuden er alle SES Creatives emballager af lavet af genbrugsmaterialer.
Varenummer | 14-S02283 |
---|---|
Grønnere valg | CO2-neutral, Klimakompenseret, Produceret i EU |
Alder | 4 år, 5 år, 6 år, 7 år |
Velegnet til | Koordination, Logisk tænkning, Problemløsning |
Brand | SES Creative |
Funktion | Koncentration, Koordination, Logisk tænkning, Problemløsning, Sociale kompetencer |
Mål: | Spilleplade 45 x 45 cm |
Login and Registration Form