Kod en dyreven, Dino - Stort sæt

499,95 kr.
På lager – levering 1-2 hverdage.
Varenummer
21-LER3082

• Fri fragt ved 499,-  •  4,7/5 Stjerner på Trustpilot

• Godkendt af Godkendt af e-mærket

  • Styrker dit barns indlæring, som aktiveres af både faglig læring, og når dit barn bruger sin krop.
  • Gavner dit barns kreativitet.
Læs mere
Velegnet til:
  • Indlæring
  • Kreativitet
  • Læringsparathed
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Herlige og særlige egenskaber

Lær de grundlæggende principper i at kode helt uden at bruge en skærm eller it af nogen slags. Bare leg og fantasi - og et drys logik. 

  • De søde dinoer Rumble og Bumble skal have hjælp fra jer til at lege sig igennem den fine fortælling, der følger med i bogform. 
  • I bogen er der udfordringer i historie-form, der appellerer til børns fantasi og problemløsningsstrategier. Dit barn skal løse udfordringerne eller opgaverne ved at kode Rumble og Bumble med knapperne.
  • Leg gemmeleg, fjerne sten fra hulen eller lad Rumble tage en lur eller en bid mad.
  • Hver kodet bevægelsessekvens kan være 30 trin lang. Hvert tryk på knappen får Rumble til at bevæge sig 10 cm. 
  • I "playmode" kan dinoerne også spise eller danse en fjollet dans.
  • Indeholder: Historiebog i farver, 10 kodefodspor, 3 pap legestykker, legeudstyr i plast og start guide på fransk, engelsk, tysk og spansk.
  • Kræver 3 stk AAA batterier, som skal købes seperat.

 

Aktiviteten er herlig for dit barns trivsel og evne til at lære nyt:

  • Styrker dit barns indlæring, som stimuleres af både faglig læring, og når dit barn bruger sin krop.
  • Understøtter kreativiteten hos dit barn.
  • Understøtter dit barns nysgerrighed efter at lære mere.

Måler 10,2 x 7.
Velegnet fra 4 år til 10 år

STEM står for Science, Technology, Engineering and Math, og begrebet dækket over over alle typer af aktiviteter og leg, der har en tværfaglig tilgang og mikser leg og læring. Skellene mellem naturvidenskab, teknologi, ingeniørkunst og matematik bliver visket ud, og dit barn bliver centrum for læringen via eksperimenter og leg.

Kender du Learning Resources?

At udvikle materialer, der gør det sjovt for børn at lære er vigtigt for Learning Resources - det det antyder deres navn også.

Især STEM (Science, Technology, Engineering og Math) er i højsædet hos Learning Resources. Eksempelvis kan dit barn lære at undersøge og eksperimentere, bygge robotter og lære om kodning. For undervisere er Learning Resources en guldgrube til læring. Kod-selv-dinoer, sorteringsdyr og matematikspil kan virkelig opfriske undervisningen.

Se vores udvalg fra Learning Resources her.


Hvad betyder STEM?

Ved du, hvad STEM betyder, og hvorfor de fleste børn lærer bedre, når de arbejder tværfagligt? Læs om STEM her
Produktinformation
Varenummer21-LER3082
BrandLearning Resources
Alder4 år, 5 år, 6 år, 7 år, 8 år, 9 år, 10 år
Velegnet tilIndlæring, Kreativitet, Læringsparathed
FunktionFantasi, Indlæringsevne, Koncentration, Koordination, Kreativitet, Læringsparathed, Nysgerrighed, Observation, Refleksion, Årsag / Virkning
MaterialePlast
VedligeholdHåndvaskes
Vejledning / spillereglerEngelsk, Fransk, Spansk, Tysk
Ta' med:i klasseværelset
Kræver/Hvad følger med/følger ikke med:Batterier følger ikke med
Mål: 10,2 x 7