Kod en dyreven, Ræv - Medium sæt
- Gavner dit barns indlæring, som stimuleres af både faglig læring, og når dit barn bruger sin krop.
- Lærer dit barn at koordinere sin krop.
- Indlæring
- Koordination
- Årsag / Virkning
- 0 mdr.
- 3 mdr.
- 6 mdr.
- 9 mdr.
- 1 år
- 18 mdr.
- 2 år
- 2,5 år
- 3 år
- 4 år
- 5 år
- 6 år
- 7 år
- 8 år
- 9 år
- 10 år
- 11+ år
- Senior
Lær de grundlæggende principper i at kode helt uden at bruge en skærm eller it af nogen slags. Bare leg og fantasi - og et drys logik.
Denne lille dyreven kan følge en sort streg, når du har tændt på "on" knappen. Dit barn kan dermed lægge vejbanerne, så den sorte streg er fortløbende og ubrudt, og så vil ræven følge stregen. Logikken i at bygge en bane med højre- venstre- og ligeud er dermed den samme, som når man koder med blokke på en computer eller en tablet.
- I kan også tegne en sort streg på mellem 3 og 8 mm tykkelse på hvidt papir. Ræven vil også kunne følge denne streg.
- Den frække ræv skal have hjælp fra jer til at lege sig igennem den fine fortælling, der følger med i bogform.
- I bogen er der udfordringer i historie-form, der appellerer til børns fantasi og problemløsningsstrategier. Dit barn skal løse udfordringerne eller opgaverne ved at lægge vej-brikkerne rigtigt.
- Indeholder: Historiebog i farver, 16 pap kode vejbrikker, ræve figur og start guide på fransk, engelsk, tysk og spansk.
- Kræver 4 stk LR44 batterier, som skal købes seperat.
Udvikler dit barns forståelse og fornemmelse for at få teknik til at gøre, som man gerne vil have, samt logikken bag computerkodning.
Denne aktivitet understøtter relevante kompetencer, som er herlige for dit barns trivsel og evne til at lære:
- Stimulerer dit barns indlæring, som sættes i gang af både faglig læring, og når dit barn bruger sin krop.
- Gavner dit barns evne til koordination af kroppen.
- Udvikler dit barns kendskab til for årsag og virkning, der omhandler forståelsen for, at et eller andet (årsagen) får noget andet (virkningen) til at ske.
Velegnet fra 4 år til 8 år
Videnskab er ikke nødvendigvis noget støvet noget, som voksne dimser med i fjerne kontorer eller laboratorier. Det er STEM-baseret legetøj (Science, Technology, Engineering and Math) bevis på. Leg med STEM-baserede redskaber og legetøj gavner desuden dit barns fascination for det naturvidenskabelige.
Kender du Learning Resources?
Man kan høre på navnet, at det er vigtigt for Learning Resources at udvikle materialer, der gør det sjovt for børn at lære.Især STEM (Science, Technology, Engineering og Math) er i fokus hos Learning Resources. Eksempelvis kan dit barn lære at bygge robotter, eksperimentere, undersøge sin verden og lære at kode. For lærere er Learning Resources en guldgrube til læring. Sorteringsdyr, kod-selv dinoer og matematikspil kan virkelig give undervisningen lidt pep.
Se alle vores produkter fra Learning Resources her.
Hvad betyder STEM?
Ved du, hvad STEM betyder, og hvorfor de fleste børn lærer bedre, når de arbejder tværfagligt? Læs om STEM herVarenummer | 21-LER3097 |
---|---|
Brand | Learning Resources |
Alder | 4 år, 5 år, 6 år, 7 år, 8 år |
Velegnet til | Indlæring, Koordination, Årsag / Virkning |
Sanser | Synssansen |
Funktion | Fantasi, Hukommelse, Indlæringsevne, Kognitive færdigheder, Koncentration, Kreativitet, Logisk tænkning, Læringsparathed, Problemløsning, Samarbejde, Årsag / Virkning |
Materiale | Plast |
Vedligehold | Aftørres med fugtig klud |
Vejledning / spilleregler | Engelsk |
Kræver/Hvad følger med/følger ikke med: | Batterier følger ikke med |
Login and Registration Form