Kod en magisk dyreven - Drage
Lær at kode og programmere dragens bevægelser og få den til at gøre, som dit barn beder om.
Dragen Blazer kan lære 12 forskellige tricks sammen med dit barn.
- Indlæring
- Kreativitet
- Læringsparathed
- 0 mdr.
- 3 mdr.
- 6 mdr.
- 9 mdr.
- 1 år
- 18 mdr.
- 2 år
- 2,5 år
- 3 år
- 4 år
- 5 år
- 6 år
- 7 år
- 8 år
- 9 år
- 10 år
- 11+ år
- Senior
Mød Blaze - den sjoveste drageven.
Med dragen og tilbehøret kan dit barn lære at kode og programmere dragens bevægelser og få den til at gøre, som dit barn beder om.
I den fine tryllebog er der masser af magiske eventyr til Dragen Blazer. Dit barn kan indstille tryllestaven til "spell mode" og bruge en trylleformular, som vil få Blazer til at lyse, danse, bekæmpe monstre eller følge den bold, du bevæger rundt.
Blazer kan lære i alt 12 forskellige tricks sammen med dit barn.
En interaktiv og legende måde at lære at tænke forud, ligesom når man koder apps og computerprogrammer.
Dit barn kan programmere Blazer til at bevæge sig i forskellige sekvenser i "Code mode" eller kode sine helt egne udfordringer til Blazer med de mange fine ting i legesættet med 22 dele.
Dragen og tryllestaven bruger i alt 5 stk AAA batterier, som ikke medfølger.
Hvad betyder STEM?
Ved du, hvad STEM betyder, og hvorfor de fleste børn lærer bedre, når de arbejder tværfagligt? Læs om STEM herVarenummer | 21-LER3104 |
---|---|
Brand | Learning Resources |
Alder | 4 år, 5 år, 6 år, 7 år |
Velegnet til | Indlæring, Kreativitet, Læringsparathed |
Funktion | Fantasi, Indlæringsevne, Koncentration, Koordination, Kreativitet, Læringsparathed, Nysgerrighed, Observation, Refleksion, Årsag / Virkning |
Materiale | Plast |
Vedligehold | Håndvaskes |
Vejledning / spilleregler | Engelsk, Fransk, Spansk, Tysk |
Ta' med: | i klasseværelset |
Kræver/Hvad følger med/følger ikke med: | Batterier følger ikke med |
Login and Registration Form