Kodnings-aktivitetssæt - Botley 2.0
- Lærer dit barn at forstå, aflæse og tolk.
- Stimulerer logiske kompetencer og færdigheder.
- Kognitive færdigheder
- Logisk tænkning
- Årsag / Virkning
- 0 mdr.
- 3 mdr.
- 6 mdr.
- 9 mdr.
- 1 år
- 18 mdr.
- 2 år
- 2,5 år
- 3 år
- 4 år
- 5 år
- 6 år
- 7 år
- 8 år
- 9 år
- 10 år
- 11+ år
- Senior
Botley® 2.0 er en opdatering af den verdensomspændende succesrobot Botley®, og vi er endnu mere begejstrede for 2.0 udgaven.
Med Botley® 2.0 kan dit kan nemt fange logikken bag kodning. Det vil sige, at dit barn kan lave en sekvens af kommandoer om bevægelse, aktivitet, lyd og lys, som robotten derefter udfører.
På samme måde som man for 40 år siden skrev indviklede kommandoer i kodecomputersprog, som ingen forstod, og som man derefter kunne "køre", så noget gjorde et eller andet. Med Botley® 2.0 er det blevet så enkelt at kode, at det bare er nogle tryk på knapper, der laver sekvensen.
Ved hjælp af de medfølgende kode-kort kan dit barn endda visualisere sekvensen først.
Botley® 2.0 kan sige som bl.a. en politibil og et tog, den kan lave undvigemanøvre og følge en sort streg, lyset kan skifte farve, og der er automatisk lys i, når det er mørkt.
Med Botley® 2.0 bliver dit barn helt vild med at kode.
Det er nemt at komme i gang. Du skal blot bruge 3 AAA batterier til Botley® 2.0 og 2 AAA batterier til fjernbetjeningen samt en skruetrækker. Så er I i gang.
Indhold:
- Botley® 2.0 robot
- Fjernbetjening til at kode med
- Robotarme
- 40 kodekort
- 6 fliser med dobbelte sider
- 27 forhindringsbane-byggedele
- Guide med kode-udfordringer
Her udvikles vigtige kompetencer, som er skønne for dit barns trivsel og evne til at lære nyt:
- Udvikler og træner dine børns kognitive færdigheder.
- Understøtter og træner dit barns logiske tænkning.
- Stimulerer dit barns fornemmelse for årsag-virkning, der omhandler fornemmelsen for, at noget (årsagen) får et eller andet (virkningen) til at ske.
Velegnet fra 5 år til 10 år
STEM står for Science, Technology, Engineering and Math, og begrebet dækket over over alle typer af aktiviteter og leg, der har en tværfaglig tilgang og mikser læring og leg. Skellene mellem naturvidenskab, teknologi, ingeniørkunst og matematik viskes ud, og dit barn inviteres via leg eller eksperimenter til at være i centrum for læringen.
Kender du Learning Resources?
At udvikle materialer, der gør det sjovt for børn at lære er vigtigt for Learning Resources - det kan man også høre på deres navn.Især STEM (Science, Technology, Engineering og Math) er i højsædet hos Learning Resources. Fx kan dit barn lære at undersøge og eksperimentere, bygge robotter og lære om kodning. For undervisere er Learning Resources en guldgrube til læring. Matematikspil, kod-selv-dinoer og dyr at sortere kan virkelig friske undervisningen op.
Se vores udvalg fra Learning Resources her.
Hvad betyder STEM?
Ved du, hvad STEM betyder, og hvorfor de fleste børn lærer bedre, når de arbejder tværfagligt? Læs om STEM herVarenummer | 21-LER2938 |
---|---|
Brand | Learning Resources |
Alder | 5 år, 6 år, 7 år, 8 år, 9 år, 10 år |
Velegnet til | Kognitive færdigheder, Logisk tænkning, Årsag / Virkning |
Funktion | Entreprenørskab, Hukommelse, Kognitive færdigheder, Koncentration, Logisk tænkning, Observation, Problemløsning, Årsag / Virkning |
Materiale | Plast |
Vedligehold | Aftørres med fugtig klud |
Vejledning / spilleregler | Engelsk, Fransk, Spansk, Tysk |
Ta' med: | i klasseværelset |
Kræver/Hvad følger med/følger ikke med: | Batterier følger ikke med |
Login and Registration Form