Lær at kode med robotten Botley® 2.0
- Understøtter dit barns kognitive færdigheder.
- Her kan du styrke dit barns logiske tankegang.
- Kognitive færdigheder
- Logisk tænkning
- Årsag / Virkning
- 0 mdr.
- 3 mdr.
- 6 mdr.
- 9 mdr.
- 1 år
- 18 mdr.
- 2 år
- 2,5 år
- 3 år
- 4 år
- 5 år
- 6 år
- 7 år
- 8 år
- 9 år
- 10 år
- 11+ år
- Senior
Botley® 2.0 er en opdatering af den verdensomspændende succesrobot Botley®, og vi er endnu mere begejstrede for 2.0 udgaven.
Med Botley® 2.0 kan dit kan nemt fange logikken bag kodning. Det vil sige, at dit barn kan lave en sekvens af kommandoer om bevægelse, aktivitet, lyd og lys, som robotten derefter udfører.
På samme måde som man for 40 år siden skrev indviklede kommandoer i kodecomputersprog, som ingen forstod, og som man derefter kunne "køre", så noget gjorde et eller andet. Med Botley® 2.0 er det blevet så enkelt at kode, at det bare er nogle tryk på knapper, der laver sekvensen.
Ved hjælp af de medfølgende kode-kort kan dit barn endda visualisere sekvensen først.
Botley® 2.0 kan sige som bl.a. en politibil og et tog, den kan lave undvigemanøvre og følge en sort streg, lyset kan skifte farve, og der er automatisk lys i, når det er mørkt.
Med Botley® 2.0 bliver dit barn helt vild med at kode.
Det er nemt at komme i gang. Du skal blot bruge 3 AAA batterier til Botley® 2.0 og 2 AAA batterier til fjernbetjeningen samt en skruetrækker. Så er I i gang.
Indhold:
- Botley® 2.0 robot
- Fjernbetjening til at kode med
- 2 sæt robotarme
- 40 kodekort
- Guide med kode-udfordringer
Aktiviteten er herlig for dit barns trivsel og evne til at lære:
- Lærer dit barn at aflæse, forstå og tolke.
- Her kan du styrke dit barns logiske tankegang.
- Så får dit barn erfaring med årsag og virkning.
Velegnet fra 5 år til 10 år
Videnskab er ikke nødvendigvis noget støvet noget, som voksne dimser med i fjerne kontorer eller laboratorier. Det er STEM-baseret leg og eksperimenter (Science, Technology, Engineering and Math) bevis på. Når dit barn leger med STEM-baserede redskaber og legetøj, gavnes fascinationen og forståelsen for det naturvidenskabelige.
Kender du Learning Resources?
Man kan høre på navnet, at det er vigtigt for Learning Resources at give børn materialer, der gør det sjovt at lære.Især STEM (Science, Technology, Engineering og Math) er i højsædet hos Learning Resources. Fx kan dit barn lære at bygge robotter, eksperimentere, undersøge sin verden og lære at kode. For undervisere er Learning Resources en guldgrube til læring. Sorteringsdyr, kod-selv dinoer og matematikspil kan virkelig friske undervisningen op.
Se alle vores produkter fra Learning Resources her.
Varenummer | 21-LER2941 |
---|---|
Brand | Learning Resources |
Alder | 5 år, 6 år, 7 år, 8 år, 9 år, 10 år |
Velegnet til | Kognitive færdigheder, Logisk tænkning, Årsag / Virkning |
Funktion | Entreprenørskab, Hukommelse, Kognitive færdigheder, Koncentration, Logisk tænkning, Observation, Problemløsning, Årsag / Virkning |
Materiale | Plast |
Vedligehold | Aftørres med fugtig klud |
Vejledning / spilleregler | Engelsk, Fransk, Spansk, Tysk |
Ta' med: | i klasseværelset |
Kræver/Hvad følger med/følger ikke med: | Batterier følger ikke med |
Login and Registration Form