Leg med magneter - 11 aktiviteter

125,00 kr.
På lager – levering 1-2 hverdage.
Varenummer
23-TOK-2050

• Fri fragt ved 499,-  •  4,7/5 Stjerner på Trustpilot

• Godkendt af Godkendt af e-mærket

  • Lægger op til samtaler, som kan gavne dit barns faglige viden.
  • En skøn gaveide til dit nysgerrige barn.
Læs mere
Velegnet til:
  • Faglig viden
  • Nysgerrighed
  • Observation
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Herlige og særlige egenskaber

DIt barn kender magneter fra køleskabet og fra magnetbyggesæt.

Men her kan I eksperimentere med, hvad magneter egentlig kan, og hvordan de fungerer.

Leg og lær om plus- og minus poler og om, hvordan man får en papirklips til at flyve!

I dette sjove sæt er der materialer til hele 11 aktiviteter med magneter.

Sjove ansigter, få en papirklips til at flyve, magiske kugler, undervandsmagnet, skattejagt, m.m..

Dansk vejledning/billedvejledning.

I samarbejde med en voksen kan sættet bruges fra 6 år.

Gavner dit barns trivsel og evne til at lære nyt:

  • Lægger op til samtaler, som kan fremme dit barns faglige viden.
  • En fest for børns nysgerrighed.
  • Udvikler observationsevnen.

Velegnet til børn i alderen 6 år til 10 år

Videnskab er ikke nødvendigvis noget lige støvet, som voksne dimser med i fjerne kontorer eller laboratorier. Det er STEM-baseret leg og eksperimenter (Science, Technology, Engineering and Math) beviset på. Skellene mellem naturvidenskab, teknologi, ingeniørkunst og matematik bliver visket ud, og dit barn inviteres via leg eller eksperimenter til at være i centrum for læringen.

Hvad betyder STEM?

Ved du, hvad STEM betyder, og hvorfor de fleste børn lærer bedre, når de arbejder tværfagligt? Læs om STEM her
Produktinformation
Varenummer23-TOK-2050
Alder6 år, 7 år, 8 år, 9 år, 10 år
Velegnet tilFaglig viden, Nysgerrighed, Observation
FunktionEntreprenørskab, Faglig viden, Finmotorik, Hånd-øje-koordination, Indlæringsevne, Kognitive færdigheder, Logisk tænkning, Nysgerrighed, Observation, Problemløsning, Refleksion, Årsag / Virkning
Fagområdet/Udvikler kompetencer indenfor og kendskab tilNaturvidenskab
Ta' med:i klasseværelset, i sommerhuset