Robot Mus - Aktivitets sæt

649,95 kr.
På lager – levering 1-3 hverdage.
Varenummer
21-LER2831
Fri fragt ved 499,- | 5 Stjerner på Trustpilot

Et udfordrende sæt, hvor barnet lærer om kodning af elektronik i form af en robotmus, som skal bevæge sig gennem labyrintbanen.
En helt fantastisk ekstra udfordring inden for grundlæggende kodning og step kodning.

Læs mere
Velegnet til:
  • Entreprenørskab
  • Koncentration
  • Nysgerrighed
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Herlige og særlige egenskaber

Et udfordrende sæt, hvor barnet lærer om kodning af elektronik i form af en robotmus, som skal bevæge sig gennem labyrintbanen.
En helt fantastisk ekstra udfordring inden for grundlæggende kodning og step kodning.

Når man bygger banen, tænkes der samtidig på hvordan musen skal køre, og den programmeres derefter, her er logisk og kritisk tænkning i spil, og gør den tekniske leg sjov og udfordrende.

Sættet indeholder:
1 mus - (batterier medfølger ikke)
16 grundplader, plast
22 labyrint vægge, plast
3 tunnel stykker
30 dobbeltsidede kodningskort
20 kort til at planlægge og spore musens vej til osten
Vejledning er på engelsk

Alder: fra 5 år

STEM læring
Ordet STEM er et sammentræk af ordene science, teknik, entreprenørskab, matematik, og skal give børn en grundlæggende forståelse for videnskab og teknik gennem forsøg og problemløsning.

Hvad betyder STEM?

Ved du, hvad STEM betyder, og hvorfor de fleste børn lærer bedre, når de arbejder tværfagligt? Læs om STEM her
Produktinformation
Varenummer 21-LER2831
Alder 5 år, 6 år, 7 år
Velegnet til Entreprenørskab, Koncentration, Nysgerrighed
Funktion Entreprenørskab, Fantasi, Finmotorik, Hukommelse, Hånd-øje-koordination, Indlæringsevne, Koncentration, Koordination, Logisk tænkning, Rolleleg
Vejledning / spilleregler Engelsk, Fransk, Spansk, Tysk