Robot Mus - Aktivitets sæt

649,95 kr.
På lager – levering 1-3 hverdage.
Varenummer
21-LER2831
Fri fragt ved 499,- | 5 Stjerner på Trustpilot
  • Kan give dit barn dit barn mod på entreprenørskab og gør-det-selv byggeri.
  • Dit barn bliver her bedre til at koncentrere sig.
Læs mere
Velegnet til:
  • Entreprenørskab
  • Koncentration
  • Nysgerrighed
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Herlige og særlige egenskaber

Et udfordrende sæt, hvor barnet lærer om kodning af elektronik i form af en robotmus, som skal bevæge sig gennem labyrintbanen.
En helt fantastisk ekstra udfordring inden for grundlæggende kodning og step kodning.

Når man bygger banen, tænkes der samtidig på hvordan musen skal køre, og den programmeres derefter, her er logisk og kritisk tænkning i spil, og gør den tekniske leg sjov og udfordrende.

Sættet indeholder:
1 mus - (batterier medfølger ikke)
16 grundplader, plast
22 labyrint vægge, plast
3 tunnel stykker
30 dobbeltsidede kodningskort
20 kort til at planlægge og spore musens vej til osten
Vejledning er på engelsk

Denne aktivitet udvikler relevante kompetencer, som er herlige for dit barns trivsel og evne til at lære nyt:

  • Giver interesse for gør-det-selv og byggeri oplevelser.
  • Dit barn bliver bedre til at koncentrere sig.
  • En dejlig gaveide til nysgerrige børn.

Velegnet fra 5 år til 7 år

STEM (Science, Technology, Engineering and Math) dækker over over diverse typer af aktiviteter og leg, der har en tværfaglig tilgang og blander leg og læring. Når dit barn leger med STEM-baserede legetøj og redskaber, forbedres interessen og forståelsen for det naturvidenskabelige.

Kender du Learning Resources?

At udvikle materialer, der gør det sjovt for børn at lære er væsentligt for Learning Resources - det kan man også høre på deres navn.

Især STEM (Science, Technology, Engineering og Math) er i fokus hos Learning Resources. For eksempel kan dit barn lære om kodning, at eksperimentere, undersøge sin verden og bygge robotter. For undervisere er Learning Resources en guldgrube til læring. Matematikspil, kod-selv-dinoer og dyr at sortere kan virkelig give undervisningen lidt pep.

Se vores udvalg fra Learning Resources her.


Hvad betyder STEM?

Ved du, hvad STEM betyder, og hvorfor de fleste børn lærer bedre, når de arbejder tværfagligt? Læs om STEM her
Produktinformation
Varenummer 21-LER2831
Brand Learning Resources
Alder 5 år, 6 år, 7 år
Velegnet til Entreprenørskab, Koncentration, Nysgerrighed
Funktion Entreprenørskab, Fantasi, Finmotorik, Hukommelse, Hånd-øje-koordination, Indlæringsevne, Koncentration, Koordination, Logisk tænkning, Rolleleg
Vejledning / spilleregler Engelsk, Fransk, Spansk, Tysk