Robothånd - spiller med fingrene

169,95 kr.
Midlertidigt udsolgt - Levering 30/10
Varenummer
1007-4M-03407

Fri fragt ved 499,- | 5 Stjerner på Trustpilot
  • Giver dit barn dit barn mod på byggeri og gør-det-selv entreprenørskab.
  • Med et tema eller emne kan du udvide dit barns faglige viden. Det styrker dit barns ordforråd.
Læs mere
Velegnet til:
  • Entreprenørskab
  • Faglig viden
  • Nysgerrighed
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Herlige og særlige egenskaber

Super sej robothånd, som dit barn vil elske at lave tricks med.

På et helt basalt niveau får dit barn kendskab til robotteknik (noget, der ikke bliver mindre væsentligt hverken nu eller i fremtiden).

Bliv klog af at samle hånden og eksperimenter bagefter med at få den til at tromme med fingrene.

Dit barn kan selv komponere rytmer og programmere robothånden til at spille rytmen.

Så sæt fut under sit barns nysgerrighed og innovationstrang med Robothånden.

Husk 2 stk AAA batterier - de følger ikke med i pakken.

Denne aktivitet udvikler vigtige kompetencer, som er herlige for dit barns trivsel og evne til at lære nyt:

  • Giver lyst til at gøre-det-selv og skabe oplevelser.
  • Inviterer til snakke, som kan udvikle dit barns faglige viden.
  • Herligt til at stimulere dit barns nysgerrighed.

Velegnet fra 8 år.

Videnskab er ikke længere noget svært og støvet, som voksne går op i på fjerne kontorer eller laboratorier. Det er STEM-baseret leg og eksperimenter (Science, Technology, Engineering and Math) beviset på. Når dit barn leger med STEM-baserede redskaber og legetøj, udvikles fascinationen og forståelsen for naturvidenskab.

Hvad betyder STEM?

Ved du, hvad STEM betyder, og hvorfor de fleste børn lærer bedre, når de arbejder tværfagligt? Læs om STEM her
Produktinformation
Varenummer 1007-4M-03407
Brand 4M
Alder 8 år, 9 år, 10 år, 11+ år
Velegnet til Entreprenørskab, Faglig viden, Nysgerrighed
Funktion Entreprenørskab, Faglig viden, Fantasi, Finmotorik, Hånd-øje-koordination, Kognitive færdigheder, Kreativitet, Logisk tænkning, Nysgerrighed, Observation, Problemløsning, Årsag / Virkning
Vejledning / spilleregler Dansk, Engelsk
Ta' med: i klasseværelset, i sommerhuset
Kræver/Hvad følger med/følger ikke med: Batterier følger ikke med, Kræver skruetrækker