Køkkentilbehør legemad - Indkøbskurv med indhold

kr. 149,95
På Lager – levering 1-2 hverdage.
Varenummer
35-618806
I denne fine kurv får dit barn alt hvad man lige står og skal bruge når I skal lege at I handler.Kurven er af metal med træhanke, og æskerne er af med
Læs mere
Velegnet til:
  • Fantasi
  • Kognitive færdigheder
  • Rolleleg
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Hvad gør dette produkt særligt

I denne fine kurv får dit barn alt hvad man lige står og skal bruge når I skal lege at I handler.

Kurven er af metal med træhanke, og æskerne er af med billeder af varer som barnet vil støde på i et rigtigt supermarked.
Skal I på indkøb kan kurven tages med og bruges i virkeligheden.

Rolleleg som indkøb og købmandsbutik, er en klassiker, og er med til at stimulere de sociale færdigheder.

Kurven indeholder bla.:
Havregryn
Nutella
Kagemix
Leverpostej
Mælk
Bleer
Cornflakes
Kakao
Spaghethi
Is
Sæbe
- Alle I miniformat

Kurven måler 28 x 18 x 12 cm

Alder: fra 3 år

Produktinformation
Varenummer 35-618806
Alder 3 år, 4 år, 5 år
Velegnet til Fantasi, Kognitive færdigheder, Rolleleg
Brand MaMaMeMo
Funktion Fantasi, Finmotorik, Form- og farvegenkendelse, Fordybelse og afslapning, Kognitive færdigheder, Rolleleg
Anmeldelse af Køkkentilbehør legemad - Indkøbskurv med indhold
Gennemsnitlig bedømmelse
Kirsten
8 January 2021
Helt ok tilfreds
Lysse
18 June 2017
Kurven indhold var ikke det i har skrevet på hjemmesiden. Men ellers jeg jeg fint til freds med den.
Svar fra Legeakademiet
Hej Lysse, jeg har været i kontakt med leverandøren og det viser sig ganske rigtigt at der er pakket nogle andre ting i kurven. Ting som er lige så gode som de der var, men anderledes. Hvis du vil have ombyttet, så skriv lige til os, ellers vil jeg bare lige takke for at du gjorde os opmærksom på det... Smil fra Ann
Anete Andersen
9 December 2016
Det er julegaver , så jeg må vente lidt med at se mit barnebarns glæde ved gaven