Min store bog om kroppen

179,95 kr.
På lager – levering 1-3 hverdage.
Varenummer
68-9788771066906
Fri fragt ved 499,- | 5 Stjerner på Trustpilot
Børn er nysgerrige af natur - og heldigvis for det! For spørger man ikke, får man jo heller intet svar. Men de kære små nysgerrige væsner har ofte så
Læs mere
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Herlige og særlige egenskaber

Børn er nysgerrige af natur - og heldigvis for det! For spørger man ikke, får man jo heller intet svar.

Men de kære små nysgerrige væsner har ofte så overvældende mange spørgsmål om alt mellem himmel og jord, at vi som forældre kommer til kort og må være svar skyldig. Lidt ekstern assistance kan derfor ofte være yderst velkomment!

Min store bog om kroppen er dit barns nye bedste ven - i hvert fald når interessen (som den jo uvægerligt gør på et eller andet tidspunkt i dit barns opvækst) falder på menneskekroppens mange mærkelige indretninger.

For Eskild og Rose, som vi følger i bogen, stiller alle de samme spørgsmål, som du sikkert bliver mødt med fra dit barn. Hvordan kom vi til verden? Hvorfor har vi knogler? Hvor kommer vingummibamsen hen, når jeg har spist den? Hvorfor bliver vi syge? Og hvad er bakterier egentlig for en størrelse?

Eskild og Rose (og nu også dit barn) er heldige - for i bogen møder vi også Professoren, som heldigvis kan svare på de mange, gode spørgsmål og tilmed forklare alle de ting, som ellers kan være svære at forklare.

Og da de fleste børn godt kan lide bøger med flapper som skal udforskes, er Min store bog om kroppen naturligvis fyldt med flapper. Så sæt jer ned sammen i sofaen, gå på opdagelse i menneskekroppen og se, hvad der lurer af læredom bar hver en flap.

Papbog med 18 sider.

Alder: 4-10 år.

Produktinformation
Varenummer 68-9788771066906
Alder 3 år, 4 år, 5 år, 6 år
Anmeldelse af Min store bog om kroppen
Gennemsnitlig bedømmelse
Julia Dolleris
2020-11-05T19:02:48.666Z
Denne bog er så fin! Den kan bruges i flere år, da du selv kan afgøre hvor detaljeret du vil gå i dybden undervejs. Barnet på 3-4 år elsker særligt, at åbne og lukke lågerne.
John Frederiksen
2020-05-15T05:37:12.58Z
Meget lærerigt.
Kirsten
2020-01-13T19:57:30.07Z
Barn og forældre er meget begejstrede !