Udgrav kryb og kravl

99,95 kr.
På lager – levering 1-3 hverdage.
Varenummer
1007-4M-03397
Fri fragt ved 499,- | 5 Stjerner på Trustpilot
  • Kan give dit barn dit barn lyst til gør-det-selv entreprenørskab og byggeri.
  • Dit barn får her godt gang i finmotorikken.
Læs mere
Velegnet til:
  • Entreprenørskab
  • Finmotorik
  • Kognitive færdigheder
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Herlige og særlige egenskaber

Oplev dit barn fordybe sig i ekskavering af insekter, som kan graves ud af denne gips-sten med de medfølgende redskaber. 

Når insekterne og kravlet er gravet fri, kan de sættes på de medfølgende kort og studeres med luppen. 

Hvis dit barn ikke er helt tryg ved kryb og kravl, så er dette sæt en god måde lige så stille at turde nærme sig. 

Indhold: 

6 forskellige typer kryb og kravl

Udgravningsredskab og pensel

Plastiklup

Plastiklåg til at montere over dyrene, når de skal monteres på kortene

Vejledning på dansk, engelsk, hollandsk og tysk

 

Aktiviteten udvikler kompetencer og er herlig for dit barns trivsel:

  • Understøtter dit barns lyst til at skabe og se muligheder.
  • Finmotorikken bliver stimuleret her.
  • Træner og udvikler dit barns kognitive færdigheder.

Velegnet fra 5 år.

Videnskab er ikke nødvendigvis noget støvet og svært, som voksne dimser med i fjerne kontorer eller laboratorier. Det er STEM-baseret leg og eksperimenter (Science, Technology, Engineering and Math) bevis på. Når dit barn leger med STEM-baserede redskaber og legetøj, forbedres nysgerrigheden og forståelsen for naturvidenskaben.

Hvad betyder STEM?

Ved du, hvad STEM betyder, og hvorfor de fleste børn lærer bedre, når de arbejder tværfagligt? Læs om STEM her
Produktinformation
Varenummer 1007-4M-03397
Alder 5 år, 6 år, 7 år, 8 år, 9 år, 10 år, 11+ år
Velegnet til Entreprenørskab, Finmotorik, Kognitive færdigheder
Brand 4M
Funktion Entreprenørskab, Fantasi, Finmotorik, Hånd-øje-koordination, Kognitive færdigheder, Koncentration, Kreativitet, Logisk tænkning, Nysgerrighed, Problemløsning, Rolleleg, Årsag / Virkning
Vejledning / spilleregler Dansk, Engelsk
Ta' med: i sommerhuset
Fagområdet/Udvikler kompetencer indenfor og kendskab til Naturvidenskab