Byg en tegne-robot
- Sætter gang i kreativiteten hos dit barn.
- Skønt til dit nysgerrige barn.
- Kreativitet
- Nysgerrighed
- Observation
- 0 mdr.
- 3 mdr.
- 6 mdr.
- 9 mdr.
- 1 år
- 18 mdr.
- 2 år
- 2,5 år
- 3 år
- 4 år
- 5 år
- 6 år
- 7 år
- 8 år
- 9 år
- 10 år
- 11+ år
- Senior
Udfordr dit barns fantasi og lyst til at lære og udforske.
Den sjove Doodling Robot (krusedulle robot) bruger vibrationer og rotationer fra sin egen motor til at skabe spændende bevægelser, som bliver til utrolige kunstværker med de farver, dit barn har valgt til formålet. Bare vent og se – og måske må du også prøve robotten?!
Saml evt robotten sammen – der er meget læring i at læse tegninger og se konstruktionen skride frem og lykkes. Og selve samleprocessen giver dit barn indsigt, hvordan ting helt bogstaveligt er skruet sammen.
Når robotten er samlet kan dit barn udforske og observere. Hvad sker der, når man justerer højden på robotten og vinklerne på ”armene”?
På den sjoveste måde kan dit barn være kreativ og lære om mekaniske principper i samme ombæring.
Der følger udførlig vejledning med (engelsk), og tegningerne er nemme at følge.
Husk at have et AA batteri klar og papir til at tegne på– det følger ikke med i pakken.
Denne aktivitet udvikler relevante kompetencer, som er herlige for dit barns trivsel og evne til at lære:
- Understøtter dit barns kreative evner og tankegang.
- Skønt til nysgerrige børn.
- Observationsevnen udvikles og trænes.
Velegnet til børn i alderen fra 8 år.
STEM står for Science, Technology, Engineering and Math, og begrebet dækket over over diverse typer af leg og aktiviteter, der har en tværfaglig tilgang og blander leg og læring. Når dit barn leger med STEM-baserede legetøj og redskaber, udvikles forståelsen for naturvidenskab.
Hvad betyder STEM?
Ved du, hvad STEM betyder, og hvorfor de fleste børn lærer bedre, når de arbejder tværfagligt? Læs om STEM herVarenummer | 1007-4M-03280 |
---|---|
Brand | 4M |
Alder | 8 år, 9 år, 10 år, 11+ år |
Velegnet til | Kreativitet, Nysgerrighed, Observation |
Funktion | Entreprenørskab, Faglig viden, Fantasi, Kognitive færdigheder, Kreativitet, Logisk tænkning, Nysgerrighed, Observation, Refleksion, Årsag / Virkning |
Fagområdet/Udvikler kompetencer indenfor og kendskab til | Kreative fag, Naturvidenskab |
Vejledning / spilleregler | Dansk, Engelsk |
Kræver/Hvad følger med/følger ikke med: | Batterier følger ikke med, Kræver skruetrækker |
Login and Registration Form