Byg fjernstyrede robotter
319,95 kr.
På lager – levering 1-2 hverdage.
Varenummer
23-TOK-7090
- Inviterer til samtaler, som kan forbedre dit barns faglige viden.
- Oplagt til nysgerrige unger.
Velegnet til:
- Faglig viden
- Nysgerrighed
- Observation
- 0 mdr.
- 3 mdr.
- 6 mdr.
- 9 mdr.
- 1 år
- 18 mdr.
- 2 år
- 2,5 år
- 3 år
- 4 år
- 5 år
- 6 år
- 7 år
- 8 år
- 9 år
- 10 år
- 11+ år
- Senior
Herlige og særlige egenskaber
Velegnet til børn i alderen fra 8 år.
STEM (Science, Technology, Engineering and Math) dækker over over diverse typer af leg og aktiviteter, der har en tværfaglig tilgang og mikser læring og leg. Skellene mellem naturvidenskab, teknologi, ingeniørkunst og matematik bliver ophævet, og dit barn inviteres via leg eller eksperimenter til at være i centrum for læringen.
Byg selv 3 robotter, der har hver sin mekanik og derfor demonstrerer robotteknologi på hver sin måde.
Den ene robot kan være en guide-robot. Den har indbygget en radar, så den undgår forhindringer.
Den anden kan du styre med dit TV's fjernbetjening, så den kører hen til dig.
Den tredje er lysfølsom og vågner, når der falder lys på den.
25 dele, inkl 3 robot skeletter.
Her udvikles relevante kompetencer, som er herlige for dit barns trivsel og evne til at lære nyt:
- Lægger op til samtaler, som kan forbedre dit barns faglige viden.
- Skønt til nysgerrige unger.
- Observationsevnen bliver styrket.
Velegnet til børn i alderen fra 8 år.
STEM (Science, Technology, Engineering and Math) dækker over over diverse typer af leg og aktiviteter, der har en tværfaglig tilgang og mikser læring og leg. Skellene mellem naturvidenskab, teknologi, ingeniørkunst og matematik bliver ophævet, og dit barn inviteres via leg eller eksperimenter til at være i centrum for læringen.
Hvad betyder STEM?
Ved du, hvad STEM betyder, og hvorfor de fleste børn lærer bedre, når de arbejder tværfagligt? Læs om STEM herProduktinformation
Varenummer | 23-TOK-7090 |
---|---|
Alder | 8 år, 9 år, 10 år, 11+ år |
Velegnet til | Faglig viden, Nysgerrighed, Observation |
Funktion | Entreprenørskab, Faglig viden, Finmotorik, Hånd-øje-koordination, Indlæringsevne, Kognitive færdigheder, Logisk tænkning, Nysgerrighed, Observation, Problemløsning, Refleksion, Årsag / Virkning |
Fagområdet/Udvikler kompetencer indenfor og kendskab til | Naturvidenskab |
Vejledning / spilleregler | Engelsk |
Ta' med: | i klasseværelset, i sommerhuset |
Login and Registration Form