Green Science - Få pæren til at lyse

199,95 kr.
På Lager – levering 1-2 hverdage.
Varenummer
1007-4M-03426
Fri fragt ved 499,- | 5 Stjerner på Trustpilot
Byg et system, der får pæren til at lyse ved hjælp af bevægelse og tyngdekraft. Drej på håndtaget eller sæt vandflasken på snoresystemet og lad tyngdekraften generere energi til pærens lys.
Læs mere
Velegnet til:
  • Entreprenørskab
  • Finmotorik
  • Kognitive færdigheder
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Hvad gør dette produkt særligt

Byg et system, der får pæren til at lyse ved hjælp af bevægelse og tyngdekraft. Drej på håndtaget eller fyld flasken med vand og sæt den på snoresystemet og lad tyngdekraften generere strøm til elpæren.

 

Med sættet kan dit store barn lege og lære alene, sammen med en ven eller sammen med dig. Hos Legeakademiet er vi ret pjattede med videnskabs- og kreativprodukterne fra 4M, som har glæden ved naturvidenskab og kommunikationen mellem barn og voksen for øje i alle produkter.

Følg den danske vejledning trin for trin eller lad dit barnselv samle systemer ved at prøve sig frem på egen hånd, hvis det dér med teknik er en stor interesse. Sættet er oplagt til nysgerrige børn, som savner udfordringer. Og det er en god aktivitet til børn, der har brug for at have kittet i hænderne for at synes, at tyngdekraft og energi er spændende og relevant at vide lidt om. 

Godt som supplement til skolens natur- og teknikfag eller som aktivitet i ferien.

Legen giver ny erfaring med logisk tænkning, hånd-øje koordination og forståelse for årsag-virkning. Og de fleste børn får bedre forståelse for naturvidenskaben, når de kan bruge den i praksis og lave eksperimenter.

Sættene fra 4M styrker finmotorikken, koncentrationen og hånd-øje koordinationen og kan give dit barn mod på mere byggeri og gør-det-selv entreprenørskab. 

Produktinformation
Varenummer 1007-4M-03426
Alder 5 år, 6 år, 7 år, 8 år, 9 år, 10 år, 11+ år
Velegnet til Entreprenørskab, Finmotorik, Kognitive færdigheder
Brand 4M
Funktion Entreprenørskab, Fantasi, Finmotorik, Hånd-øje-koordination, Kognitive færdigheder, Koncentration, Kreativitet, Logisk tænkning, Nysgerrighed, Problemløsning, Rolleleg, Årsag / Virkning
Vejledning / spilleregler Dansk, Engelsk, Hollandsk, Tysk
Ta' med: i sommerhuset
Fagområdet/Udvikler kompetencer indenfor og kendskab til Naturvidenskab