Hologramprojektor
- Inviterer til samtaler, som kan stimulere dit barns faglige viden.
- Oplagt til børns nysgerrighed.
- Faglig viden
- Nysgerrighed
- Observation
- 0 mdr.
- 3 mdr.
- 6 mdr.
- 9 mdr.
- 1 år
- 18 mdr.
- 2 år
- 2,5 år
- 3 år
- 4 år
- 5 år
- 6 år
- 7 år
- 8 år
- 9 år
- 10 år
- 11 år
- 12 år
- 13 år
- 14+ år
- Senior
Det virker helt magisk!
Og selv om verden har kendt til holografi I mange år, så er vi slet ikke færdige med at blive fascineret af den optiske metode.
Med Hologramprojektet lærer dit barn (og du?) teorien bag 3D-hologrammet – helt hands-on.
Forhistoriske dinosaurer, havdyr og astronauter kommer til syne hjemme på værelset, så man næsten tror, man kan røre ved dem. Og mange af de special effekter og tricks dit barn kender fra film, bliver nu hevet direkte hjem på værelset – og dit barn kan selv udføre dem og opleve, hvordan det foregår.
Din unge videnskabsmand m/k vil smile fra øre til øre, mens AHA-oplevelserne står i kø, og ti-ørerne falder.
Fortæl dit barn, at hologramprojektoren også fungerer super fint med billeder fra mobiltelefonen.
Virker allerbedst i et mørkt rum.
Bruger 2 stk AAA batterier, der ikke følger med.
Aktiviteten er skøn for dit barns trivsel og evne til at lære:
- Med et tema eller emne kan du udvide dit barns faglige viden. Det udbygger dit barns ordforråd.
- Herligt til børns nysgerrighed.
- Styrker observationsevnen.
Velegnet fra 8 år.
Videnskab er ikke nødvendigvis noget støvet noget, som voksne roder med i fjerne laboratorier eller kontorer. Det er STEM-baseret legetøj (Science, Technology, Engineering and Math) bevis på. Leg med STEM-baserede legetøj og redskaber styrker desuden dit barns interesse og forståelse for naturvidenskab.
Hvad betyder STEM?
Ved du, hvad STEM betyder, og hvorfor de fleste børn lærer bedre, når de arbejder tværfagligt? Læs om STEM herVarenummer | 1007-4M-03394 |
---|---|
Brand | 4M |
Alder | 8 år, 9 år, 10 år, 11 år |
Velegnet til | Faglig viden, Nysgerrighed, Observation |
Sanser | Synssansen |
Funktion | Faglig viden, Kreativitet, Logisk tænkning, Nysgerrighed, Observation, Refleksion, Rumlig forståelse, Årsag / Virkning |
Fagområdet/Udvikler kompetencer indenfor og kendskab til | Naturvidenskab |
Vejledning / spilleregler | Dansk, Engelsk, Fransk, Hollandsk, Italiensk, Spansk, Tysk |
Ta' med: | i klasseværelset, i sommerhuset |
Kræver/Hvad følger med/følger ikke med: | Batterier følger ikke med |
Login and Registration Form