Klistermærker til belønning

kr. 35,00
På Lager – levering 1-2 hverdage.
Varenummer
571-CD-21XX
Lad hver barn, eller opgave, have hver sit klistermærke, så bliver det sjovere for barnet at følge med i hvordan det går.Legetanterne foreslår at man
Læs mere
Velegnet til:
  • Indlæring
  • Kommunikation
  • Koordination
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Swipen voor 4 additionele foto's
Hvad gør dette produkt særligt

Lad hver barn, eller opgave, have hver sit klistermærke, så bliver det sjovere for barnet at følge med i hvordan det går.

Legetanterne foreslår at man kan bruge plakat og klistermærker på følgende måde:
1) Man aftaler med barnet/børnene hvad der skal laves for at det udløser et klistermærke, f.eks. hænge sit tøj op, lægge sit tøj i vasketøjskurv, sætte ting i opvaskemaskinen, ekstra læsning, lave lektier, luft hunden, gør rent ved kæledyr ? ja kun fantasien sætter grænser.

2) I aftaler hvor mange klistermærker der skal samles før det udløser en belønning ? det kan være i form af en gave man selv vælger(du bestemmer prisrammen), eller en tur i svømmehal, skoven, til stranden, i legeland eller hvad I nu syntes og kan blive enige om. Skriv det evt. på plakaten, så alle husker det.

3) Når opgaven er udført får barnet sit klistermærke og sætter det selv på plakaten.

4) Når der er den aftalte mængder klistermærker udløses belønningen.

Børn lærer af den positive adfærd man bringer i spil sammen med denne form for motivation, og barnet vokser rigtig meget med de opgaver de udfører.

Antal klistermærker pr. pakke:
Stjerner guld og stjerner ansigt: 810 stk. - mål: 1 x 1 cm
Runde smiley ansigter 120 stk. - mål: 2 x 2 cm

Alder: 4 år.

Passer til: plakat til opgaver - motivationsskema

Produktinformation
Varenummer 571-CD-21XX
Alder 3 år, 4 år, 5 år, 6 år
Velegnet til Indlæring, Kommunikation, Koordination
Funktion Indlæring, Koncentration, Koordination, Logisk tænkning, Observation, Refleksion, Samarbejde, Sociale kompetencer